KADETNÍ LODNÍ ŠKOLA

Ověřování praktických dovedností při vedení malého plavidla podle požadavků Plavebního úřadu

O NÁS

Strávili jsme na různých vodách téměř celý život. Zkušenosti nabyté vedením rozličných druhů plavidel se snažíme předat adeptům kursů vůdců plavidel. Základním předpokladem bezpečné a spokojené plavby je spolehlivá aplikace plavebních předpisů v praxi, jisté vedení plavidla, ohleduplnost a slušnost. V tomto duchu upřednostňujeme osobní, komunikativní přístup při kursech či kondičních plavbách. Zkoušky se nesou v duchu přátelském, ale nekompromisním. Je samozřejmě možné pro všechny služby použít Vaše plavidlo, pro zkoušky však musí splňovat technické podmínky dané Plavebním úřadem.

Ivan Jirout

IVAN JIROUT

OSOBA POVĚŘENÁ PLAVEBNÍM ÚŘADEM, ZPŮSOBILOST M, M24, S, ČÍSLO POVĚŘENÍ 000097

PŮSOBNOST: VÝCHODNÍ ČECHY A VYSOČINA

„Než se stanete kapitánem, musíte mi dokázat, že jste toho hoden. Buďte profesionál a řiďte své plavidlo zodpovědně a s naprostým přehledem.“

Bořek Řepa

CPT. BOŘEK ŘEPA

OSOBA POVĚŘENÁ PLAVEBNÍM ÚŘADEM, ZPŮSOBILOST M, M24, S, ČÍSLO POVĚŘENÍ 000030

PŮSOBNOST: PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY

„Na vodní cestě nejste sami. Musíte znát plavební předpisy a umět je správně aplikovat.“

"Voda je živel. Přistupujme k ní s pokorou"

NAŠE FLOTILA

Maendora

Maendora

Jedná se typovou švédskou plachetnici Albin Vega 26 z materiálu GFK. Tento typ je konstruován do těžších severských námořních podmínek, jsou s ním podnikány dálkové námořní plavby, např. plavba kolem světa. Je komfortně vybavena pro dlouhodobý pobyt. Maendora byla dovezena ze Švýcarska, čemuž odpovídá její bezvadný stav.

Délka: 8,20 m

Šířka: 2,50 m

Ponor: 1,20 m

Výtlak: cca 2,2 t

Oplachtění základní: 32 m2

Pomocný vestavěný zážehový motor 12 HP

Maendora

Florian

Tato ocelová svařovaná, částečně nýtovaná loď, byla postavena v roce 1946 v Brémách podle dokumentace německého válečného námořnictva. Tento typ lodí sloužil za druhé světové války jako služební a strážní plavidlo pro příbřežní či přístavní službu. Florian byl původně vystrojen jako hasičská loď a jako takovou jej zakoupilo město Praha ke stejnému účelu. Po vyřazení ze služby přešel do soukromých rukou.

Délka: 19,64 m

Šířka: 4,38 m

Ponor: 1,30 m

Výtlak: cca 40 t

Motorizace: dva vestavěné vznětové motory MANN, cca 460 HP

Tösen

Tösen

Vyrobena ve Švédsku v roce 1956, typ Snipa. Klinkrová dubová obšívka na dubové kostře lodi s dřevěnými nástavbami. Je to typická rekreační loď pro říční, kanálovou či příbřežní plavbu, dobře vybavená pro delší pobyt.

Délka: 8,0 m

Šířka: 2,60 m

Ponor: 0,65 m

Výtlak: 2,3 t

Motorizace: vestavěný naftový dvouválec Yanmar

Nostalgie

Nostalgie

Ocelová šarpie československé výroby z roku 1972 určená jako pracovní remorkér R 70. Používala se pro vlečení či tlačení nákladních člunů a pro manipulační práce v přístavech. Pro svou vynikající ovladatelnost je i v současnosti používána pro široké spektrum činností.

Délka: 10,7 m

Šířka: 3,0 m

Ponor: 1,0 m

Výtlak: 10 t

Motorizace: vestavěný naftový šestiválec Škoda 6L 110, 70 HP

KONTAKT

Kontaktní informace:

Informace ke kontaktům

Pokud budete mít jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat na uvedených číslech. Pokud jste z daleka, rádi vám poradíme s tím, kde ve vašem regionu naleznete příslušnou osobu.

Místo konání akcí – přístav Týnec nad Labem

Související stránky